Hepinize iyi günler hanımlar biz dün kontrole gittik 34+4 üm doktorum muayene ettikten sonra artık doğum için squat, merdiven inip çıkma, sekerek yürüme gibi hareketler önerdi ve artık vücudunu doğuma hazırla dedi. Bebeğim 2 hafta önden gidiyor bir önceki kontrolüm de hemen hemen 4 hafta önden gidiyorduk beslenmeme çok dikkat ettim ve arayı 2 haftaya kadar düşürebildim ama doktorum yine de iri bir bebek olduğunu normal doğum için çabalamam gerektiğini söyledi. Her akşam yürüyüş yapıyorum ama doğum için hareketler hiç yapmadım hurma vs yemedim sanki yapmaya ve yemeye başlayınca doğumum başlayacakmış suyum gelecekmiş gibi korkuyorum 😅 çünkü daha 35 e yeni gireceğim gerçi doktorum 36-37 de doğum olsa yine de önde giden bir bebek olduğu için sağlıklı olabileceğini söyledi hazırlıklarım tamam odası eşyası çantamız vs hepsi hazır benim de aklımda hep erken doğum yapacağım düşüncesi var yani 36-37 arası gibi.. sizce neler yapmalıyım ya da siz kendinizi nasıl hazırlıyorsunuz ?