Ben 4 ay önce İsa bey de normal doğum yaptım. 28 bin tl ödedik. Doğum gece ya da haftasonu olursa ekstra çocuk doktoru parası çıkıyor sanırım bu biraz sinir bozucu. Yakın zamanda bir arkadaşım da İsa bey de suda doğum yaptı ona da 41 bin lira demişler. Ayrıca ikimizde hemşire olduğumuz için sağlıkçı indirimi yaptılar. Lakin ben verdiğim paranın karşılığını aldığımı düşünüyorum, doğumum güzeldi pişman olmadım. Arkadaşım da memnundu.