arsesraa Kızlarrr son üç gün kaldı adetime. Yani belirtim var gibi hissediyorum bel ağrım var akıntım var birkaç gündür göğüslerim de çok hassas ama testler hep negatif :( Bugün yaptığım kaset test
mavi123_ arsesraa adet olacağınız zamana kadar dikkatli olun yinede ilaç kullanmamak, ağır kaldırmak konusunda. Geç döllenme falan olabilir. Benim ilk gebeliğim de adetimi geçmesine rağmen bile göstermemişti 15 gün sonra kanda çıktı
Mariam1 arsesraa benden de okadar negatif canm dün yaptım negatif çıktı çatlama 10 bugün regle de az kaldı ya 1 hafta yada daha az
arsesraa Gokturkmom_ yani birkaç damla damlattım aslında ama sonra da böyle sarardı test ne oldu anlamadım normalde sararır mı bu şekilde
arsesraa mavi123_ inşallah öyledir canım ama adet ağrısı gibi ağrım oluyor rahim tarafımda yaklaşık 3-4 gündür hemde normalde adet öncesi böyle ağrımazdı hiç
Mariam1 arsesraa regle var ama ovulasyon 9 günde çok kişide pozitif veriyor gebelik olsa da çıkmaz mı 9 10 günde çatlamadan