mavi123_ Kızlar gebeliğin yaklaşık 2buçuk ayından itibaren aşırı koltuk altı kaşınmam var. Bazen diniyor bazen aşırı kaşınıyor. Aynı durumu yaşayan varmı veya nedenini bilen varmı?
Seelinimo Benimde kollarım kaşınıyor. Doktoruma sordum tüm vücutta olmadıkça sıkıntı yok dedi. Tüm vücut olunca gebelik zehirlenmesi olmuş oluyormuş.
mavi123_ Seelinimo yok benşmde sadece koltuk altlarım. Gebelik zehirlenmesi nedir acaba? Neden oluyormuş?
mavi123_ Gokturkmom_ ayyy pardon süt sandım🤦🏼♀️😅 normalde çok az içerim ama hamilelikte özellikle havaların sıcak olmasından dolayı yaklaşık gün boyu 2 litre içiyorumdur diye düşünüyorum