minikmucizem356_ Hala adet olmadım normali mi ne zaman yumurtlama olmuş tahminim var ama emin değilim bilgisi olan yada düşük yapıp hamile kalanlar yardımcı olabilir mi
eylus minikmucizem356_ ben iki kez kürtaj oldum ilkinde 39 gün olmuştum ikincinin üzerinden 2 buçuk ay geçti hala olamadim😔
sutlukahve_ minikmucizem356_ ben 2 kez oldum ilkinde 40.gun olmuştum 2.de 2 ay geçti olamayınca ilaçla olmuştum korunmadiysan tekrar hamile kalmış olabilirsin çünkü kürtaj sonrası hemen kalınıyor
1789900987 @“minikmucizem356_”#p37611955olunue canım hemende hamile kalabilirsin bi test al bşk bakalım ama iki tane fln al bak ne çikacak
minikmucizem356_ 1789900987 bı iki gün daha bekleyeym test yapacağım dedim suan adet olacakmsm gibi hissediyorum
sutlukahve_ 1789900987 bende o şekildeydi en son ilaçla olmuştum ama inşallah siz hamile olduğunuz içindir
1789900987 minikmucizem356_ bekle bakım canım hadi hayırlısı olsun inşaallah sağ salim hayırlı sağlıklı kucağına alırsın
minikmucizem356_ 1789900987 amin inşallah ♥️ dualarınızı eksik etmeyin sorması ayıp kaç gün kanamaniz oldu
1789900987 minikmucizem356_ canım kanamam 9 yada 10 gün sürmüştü tam son kesilmeleri nde anlamadım yani 10 gün sürdü düşük daha küçükse büyük değilse az sürüyor ama kişiden kişiye değişiyor
1789900987 minikmucizem356_ hayırlısı olsun canım Allah’tan ümit kesilmez duanı et inşallah Rabbim nasip eder evlat sahibi olmayı sanada