bebekannesi06 egepol bülent bey dünyanın en iyi doktoru ama fiyatları çok artmış ben de arayış içindeyim. Egeyaşam hastanesinde Yalçın beye gidiyorum çok memnunum doğum için 45 diyorlar, egepol 61. Ama egeyaşamda küvezin olmaması beni düşündürüyor napcam bilmiyorum