gunguus Kızlar merhaba sat a göre 39+2 deyiz gelişimi biraz daha önde ama bende tık yok doguracak gibi hissetmiyorum hiç benim gibi olan var mı normal mi bu sizce
SweetBaby_ gunguus 39+6 bndede bel ağrısı ve bazen karnım kasılıyor bnde hiç doğurucak gibi hissetmiyorum
Aysgl0811 gunguus ben de 39+2 deyim 10 gündür karın düşmesi olayı varya sadece o oldu başka da bir şey yok kontrole de gittim bir şey demediler 42ye kadar yolu varmış herhalde 🥲
iknrkc gunguus aynıı bende 39+2 yapmadığım hiçbir şey kalmadı insanda bir gram sancı bile olmaz mı ya :/
gunguus SweetBaby_ akşamları ara ara regl sancısı gibi sancı geliyor sadece o kadar ekstra bir şey yapıyor musun
SweetBaby_ gunguus Hayır her gün hurma yiyorum ve bazı akşamları yürüyorum işte o regl sancısı gibi sancı bende olmuyor karnım kasılıyor belim çok ağrıyor o sancı gelicekmi bende bilmiyorum 😅
Gzmadymn gunguus yoo yalancı sancı zannettiğim sancı gerçek sancıymıs açılmam varmış kolayca doğurdum Rabb’ime bin şükür
dilos_1905 Benimde 39+3 3 gün önce kahverengi akıntı şeklinde nişanım geldi doğurcam sandım ama hala tık yok ara ara ağrı giriyor ama düzenli bir sancı yok bekledikçe stres oluyorum ya 🙈
Cans__ Ben 37+2yim 2 gündür karnımın şekli değişti sanki sert yukarda yuvarlakça duran karnım gitti oval aşağıya doğru bir şey ortaya çıktı. Normal mi sizce doğum belirtisi mi acaba
gunguus iknrkc neyse en azından yalnız değilmişiz onu öğrenmis olduk bakalım en dogru zamanda gelsin bebislerimiz iceride duracak halleri yok bir şekilde cıkacaklar dmdmdm hazır degiller demekki henüz