meliisssi Normalde reglim salı günü başlaması gerekiyor dün erken test yaptım çok hafif silik çizgi oldu göz yanılmasıdır diyip attım bi süre geçti merak edip tekrar baktım silik çizgi hala görünüyordu bu durumu yaşayan varmıı
Mstefe meliisssi Evet ben öyle silik bir çizgi ile beklenen adetten 6 gün önce 21 beta değeri ile gebeliğimi öğrendim
visnelicheescake meliisssi Canım bir süre bekleyip direk kan ver yada vermek istiyorsan acilden de verebilirsin bir daha test yapmana gerek yok kanda varsa var yoksa yoktur.