Visneli1so-s helbit ilk defa duyuyorum. Diş partisi gibi birşey mi acaba daha önceden hediye gonderdiyseniz birşey gotemenize gerek yok. Benim bahsettiğim şey bebeğin dişini ilk gören kişi bebeğe birşey alır hani ilk o gördüğü için sanırım sizin arkadas kutlama yapacak ilk dişim çıktı gibisinden yani hediyenizi göturduyseniz bı daha birşey yapmanıza gerek yok