denizmanzarasi 16 haftalık ikiz anneleri nasılsınız nasıl gidiyor ilk gebeliğim kış aylarında geçmişti şimdi sıcak havalar çok zorluyor beni sizde durumlar nasıl🥹
Merve9337 denizmanzarasi 17. Haftada ve çift yumurta ikiziyiz bizde sıcak havalar bunaltıyor ama onun dışında güzel geçiyor çok şükür 😍
Annelikyolundabiri denizmanzarasi 24 haftalık olduk biz 🩷🩵 genelde evde klima altında yuvarlanıyorum 😅 az biraz fazla yürüsem ayakta kalsam alt karnım çok ağrıyor, oturunca geçiyor. Çabuk yoruluyorum, iştahım inanılmaz açık 👀 6. ayda böyleysem 8-9u düşünemiyorum
denizmanzarasi Annelikyolundabiri benim ilk gebeliğimde ikizdi, 38.haftada doğumum oldu son günler artık yürümek çok zor geliyor 🥹
Cans__ 37+2 olduk bugün karnımın şekli değişti gibi görüyorum artık az kaldı doğuma. İlk başlarda zaman hızlı geçiyordu şimdi geçmiyor :( sıcaklar deseniz zaten aşırı zorluyor allah hepimizin yardımcısı olsun
Sumeyyeaydn 36 haftalık tek yumurta ikizlerine hamileyim ne klima ne vantilatör hiçbişey yok yelpeze ile duruyorum şükür iyi diyelim iyi olsun