bulutm63 ilk doğumumu sunî sancı ile yaptım suyum gelmişti kızım37 haftalık dı bnm epilepsim var nöbet geçiririm diye de korkmuştum ama çok şükür hiçbir sorun yaşamadım zaten suni sancı ile normal doğum sancısının düzeyinin aynı oldıgunı söylüyorlar ne kadar doğru bilmiyorum