Kızlar bu ay ovulasyon takibi yaptım. Bat 21 ağustos. Bugün döngünün 17.günü. Hiç tamamen koyulaşmadı koyulaşır gibi olduktan sonra rengi açılmaya başladı. Bugün açıktı baya. 2 gün önce lekelenme oldu. Bugün de yine lekelenme var. Biz yine de değerlendirdik gün aşırı. Ayak tabanlarımda yanma vardı testin en koyu olduğu günlerde. Yumurta çatladı da ben mi testle yakalayamadım yoksa hiç mi çatlamadı? Bilen bakabilir mi?
Bunlar 27 temmuzdan beri yaptıklarım

Bu da bugünkü
