Zbyd3 9 haftaya girecem Allah izin verirse . En iyi çatlak kremi hangisi bi de ne zaman başlamam lazım
Gokturkmom_ Zbyd3 12.haftamda başlamıştım.Bio oil ,kakao özü yağı kremi ve Hindistan cevizi yağını dönüşümlü olarak kullandım 0 çatlak ile doğurdum:)