Buraya yazmak istedim beki birileri görür ve umut olur diye ilk kan verdiğimde B HCG değerim 2,4 çıktı dokdor negatif hamilelik yok dedi hayatımın en kötü günüydü aradan ⅔ gün geçti ve ben hamile olduğumu hissediyorum diş randevum vardı dişimi çektirecektim son bir defa test yapayım vicdanım rahat bir şekilde gideyim dedim test yaptım pozitif hemen kan verdim değerim 43,2 çıktı doktor bana hamilesiniz dedi 🥹