Ben kullaniyorum doktorum ilk ucak yolculuguna cikacagimda yazmisti 7 haftalik falandim, normalde yolculukta benim ayaklarim cok siser ama varis corabi sayesinde pek o sorunu yasamamistim az sismisti rahat gecmisti. Onun disinda disarda cok dolasacagim gunlerde de giyiyorum su siralar cok iyi geliyor bana tavsiye ederim giymedigimde hem hamilelikten hem sicaklardan hem yorgunluktan ayaklarim mahvoluyor