sendekimsinnn Kızlar eskidende çillerim vardı ama hamileliğin ilk başından beri aşırı arttı çok koyulaştı elstradan koyu lekeler çıktı bunun bi çaresi varmı bide doğumdan sonra geçermi bunlar acaba
ikbalb sendekimsinnn doğumdan sonra benimkiler geçmedi bende geçirmek için ekstra bir şey yapmadım gerçi 😅
sendekimsinnn ikbalb ayy kalıcı o zmn bu lekeler bende diyorum belki doğumdan sonra rengi açılır azalır
ikbalb sendekimsinnn ben biara araştırdım ettim bişeyler ama kalıcı olduğunu okudum bir çok yerde. O yüzden bende geçirmek için ekstra bir şey yapmadım. Kabullendim🥲
sendekimsinnn ikbalb bi araştırıcam hamilelikte kullanabilecegım bi leke kremi varsa kullanırım yoksada doğumdan sonra hemen başlarım artık elimden geleni yaparım geçer umarım