Seyda-06 BettyD ben katlanmayanlardan almıştım ilk oğlumda 4 yaşında hala içine su doldurup oynuyor onu kullanacağım ama tek pişmanlığım gereksiz büyük olması
Miniboy BettyD küvet olayını bende hala alamadım😂 katlanırlardan herkes sorun yaşamış. Ve o riske atmak istemiyorum. Diğerleride büyük nereye sığacak😀 birde cocuk 3-4 ay kullanır sonra işinize yaramaz diyorlar. Acaba küvet hiç almasam diğer yıkama aparatlarını mı alsam diyorum.
Sun23 BettyD babyjem elegant küvet kullanıyoruz. Çok memnunum. Yere eğilip yıkamaktansa cok daha iyi. Katlanan küvetlerin bazılarında su doldurulduğunda bebek yılarken kapandığını duyup görmüştüm. Ona dikkat et
Laydyg Seyda-06 nereden aldınız siz ? Ben çok kararsızım katlanabilir mi katlanamayan olanlardan mı alayım bilemedim
zeyka Büyük kızımda küvet kullaniyorduum küçük kizimda bu aparatı aldım daha pratik geldi bana tek basima rahatlıkla yikiyabiliyorum 3. bebeğim doğunca yine bunu kullanmamayı düşünüyorum.
Miniboy zeyka bnde küvet almadan bunu alsam mı diyordum. İlla küvet gerekli mi? Sadece bunu alsam rahat yıkayabilirmiyim
tahamommy zeyka ay ilk defa bunu burda öneren gördüm 😍 bende bundan aldım henüz bebiş gelmedi ama arada kalmıştım yıkıyabilir miyim diye su boşaltma derdi olmaması beni mutlu etmişti hertürlü eğilip yıkamaz zorundayız zaten 🥲
BettyD zeyka bu ürünü gördüm ama emin olamadım kullanılabilirlik açısından 🙄 teşekkür ederim hem yer açısından hem de kullanılabilirliği daha rahat sanırım
araspoyraz Miniboy Buyudukce içine oturtup yıkadım ikisinide büyük oğlum hala içine girer yıkanmak için
[silindi] Dekohop un termometreli küvetinden aldım, katlanabiliyor ama diğer katlananlar gibi ucuz işçilikli değil yani bir anda kapanma gibi bir sorunu yok
zeyka tahamommy ben çok memnunum ilk bebeğimde eşim olmadan yikiyamiyordum bu aparatla 2. bebekte tek yikadiim tabi tecrübe de vardı ama dediğiniz gibi su boşaltma derdi olmuyor daha pratik bence.
Laydyg Gokturkmom_ katlanabilir olanları devrilme ihtimali var diyorlar öyle bir sorunu var mı ve kovasını küçük diyorlar yeterli oluyor mu
Seyda-06 Laydyg katlananlara güvenemediğim için ben direk küvet aldım bimden almıştım ben o zaman denk gelmişti arada bi geliyormu bilmiyorum şimdi hep katlanır getiriyorlar genelde ben içinde bazen makinede yıkanan halıları falan basıyorum çok iyi oluyor leğen gibi de
Miniboy Laydyg 38 haftadayım hala almadım😀 Küçük küvetlere baktım duşakabine girmiyor büyük kalıyor. Süreklide odaya su taşımak istemiyorum. Sanırım silikon fileli oturaklardan alıcam.
Gokturkmom_ Laydyg kovası bence de küçük ama ben onu temizlik kovası yaptım😂😂😂devrilme ihtimali 0 diyebilirim link atmak yasak ama görsel atabilirim