birdirbir https://www.google.com.tr/search?q=kanz+pretty+park+yatak&tbm=isch&ved=2ahUKEwjlgtOH_tTgAhWiG1AKHdkOCeYQ2-cCegQIABAC&oq=kanz+pretty+park+yatak&gs_l=mobile-gws-wiz-img.12...0.0..2932...0.0..0.0.0.......0.yR0QEqw1-Uk&ei=bOByXOWcM6K3wALZnaSwDg&client=safari&prmd=sivn#imgrc=JBJdpXVlKWkkuM Hoşuma gittiği için kızıma bu park yataktan aldım. Ama aileden bi kaç kişi erkek yatağı almışsın dediler lacivert renginden ötürü. Sizce de öyle mi? Kırmızısı ile değişim yapsam mı acaba?
hasretakkus birdirbir bizimde park yatagimiz var kirmizi yeşil karışımı bizim bebiş erkek seninkinn rengi koyu oldgu icin biraz erkek beşigi gibi ama sen nasıl istersen onu kullan soncta senn bebişin uyycak
dml33 birdirbir nolck bnce guzel rengi bundan sonra doğacak çocuğunun cinsiyetide Ne olursa kullanir iste
Dnzcngz birdirbir Rengin cinsiyeti mi olurmuş. Gayet güzel aldığınız yatak güle güle güzel günlerde kullanım.
snybzkrt kırmızı sanki iki cinsiyete daha uygun gibi,memnun kaldımız mı muşamba değil dimi kumaştan bu yatak ben de alacağım da araştırıyorum🤔
birdirbir snybzkrt evet kumaş renkli kısımları. Kullanışlı olduğunu söylediler. Bizim de aradığımız özellikler mevcuttu. O yüzden tercih ettik. İnş memnun kalırız.
birdirbir Tosbiklerim aynen bende tam olarak öyle düşündüğüm için tercih ettim. Nevresim takımımız pembe. Lacivertle daha uyumlu olur diye düşündüm 😌
Sengulkrgz birdirbir rengi gayet guzell...Bir sey sorabilir miyim ? Bu park besikler hangi sitede satiliyor ve siz memnuz musunuz bende yeni yeni arastiriyorum ama sifir bilgi
birdirbir Sengulkrgz ben park yataktan çok memnunun. 2 çocuğum da kullandım. Şimdi de ilk tercihim bu yönde oldu. Babymall mağazasından aldım ben. Netten almadım.
emineeeeee Bende joienin park yatağını aldım siyahtan başka rengi yoktu ama çok kullanışlı boyut olarak evimize o oluyordu nevresimle uyumlucam yapıcak birşey yok 😊 ben beğendim aldım bana uyan oydu sende takılma boşver içine sinmiyorsa eğer değiştir