Gebeskapbumbaga 34 haftadan sesleniyorum hiç kusma, öğürme, baş dönmesi filan yaşamadım. Ama ishal gibi hep devam etti. Doktorum günde 4-5 defadan fazla ve su kıvamında değilse herhangi bir sorun yok dedi. Hatta ben içim rahat etmedi kan, idrar, gayta test verdim. Şükür bişey çıkmadı. Kabızlıktan çok çeken var. Ondan dolayı kötü birşey olmadığı sürece iyi bişey gibi geldi bana bu süreçte.