zynrn inşallah sağ salim küveze girmeden kavulursunuz. Bende 30 haftalık ikiz gebeyim 5 gündür hastanede yatıyorum sancı çıktı nst de. Şuan çıkmıyor şükür pazartesi gününü bekliyoruz belki taburcu eder doktorlar diye. Bende inşallah 35 36. Haftaları görürüz diye dua ediyorum. Dualarınızı beklerim 🤲