Esmasefa kilolu çocuk iyidir diyorlar bakımı açısından fakat şöyle bir şey var benim kız 40+3 te 4 kiloya geldi. Göbek çevresi önden gittiği için doktorum vajinal doğum önermedi omzu takılır diye. Yarın sabah sezeryan ameliyatımız var. Normalde en başından beri normal doğum üzerinden gitmiştik. Benden kısa dönem önce vajinal doğum yapan arkadaşlarımla görüştüm hepsi doğumu kolay geçsin diye çocuğu beslememiş. Bana yanlış geliyor açıkçası. O ve ben sağlıklı olayım doğum şekli önemli değil.