iremm3443 daha yeni doğum yapmışsın canım benim çok normal. Muhtemelen lohusa da oluşan terleme olayı, oluyor öyle ve inan o da geçiyor zamanla. Şimdi ne yapsan kendini yetersiz hissedeceksin yorgun halsiz hissedeceksin, ağlaman çok normal. Ama şunu de kendine 1-2 aya bunlarda geçecek hatta 1 yıl sonra hiç.birşey kalmayacak. Her ağlamaklı olduğunda bunu düşün, ve ağlamak istiyorsanda ağla rahatlarsın. Doğum anına kadar 9 ayda değişen herşey 40 günde mi neydi toparlanmaya çalışıyormuş rahim düzelmeye hormonlar düzelmeye çalışıyormuş muhtemelen vücudun ve psikolojinde tepki veriyor ama inan hepsi geçiyor. 🌸😊 Ben 2. Heneliğimdeyim oğlum 4 yaşında şuan kardeşi geliyor. İlkinde bende yaşadım hepsini ama geçti gitti çok şükür. Darısı 2. Oğluma.😅