Zubeydetekkurt o dönem benim de çok kasık ağrım olmuştu. Hatta bazen vajinama bıçak saplanır gibi de oluyodu. Doktor normal demişti. Rahim genişlediği için. Kanama olmadığı sürece korkma, ya da dayanılmaz bi şekilde uzun sürmüyosa da korkulcak bişey olduğunu sanmıyorum