Busranur_mnts duyguebuhan 6+2de kese 7+0da yolk ve embriyo görüldü kalbi atıyo dedi ama ses vermedi 9 haftada gittim net duyduk
Miniboy duyguebuhan 6+4 de duymuştuk🥰🩷 6 haftadan sonra normal ultrasonda duyuluyormuş. Ben5 haftalıkken öğrendim minik duyuluyordu ama haftaya tekrar bakalım demişti. 1 hafta zor dayanmıştım😀 8 haftada kesin duyarsın🍀
Deletedmom_8793 duyguebuhan 4+5 de keseyi gördük yarın kontrolüm var kalp atışı için gideceğiz ilk kızımda 6+2 de duymuştuk
nilsumm duyguebuhan 6+4 haftalıkken duydum🥹 şuan 28+4 haftadayız👶🏼 zaman çok hızlı ve su gibi geçti kavuşmaya az kaldı 🤰🏼🌸
visnelicheescake Ay kızlar bende 4+6 da kesemi gördüm minnak birseydi bayağı sonra 5+5 de bayağı iyi gelişmişti ama bebişi göremedim zaten geç döllenme ile gebe kaldım 7+4 de muayenem var bende duyar mıyım 🥹
katlav duyguebuhan 4+5 te kese gördüm 7 hafta diye gittiğimde 6+4 olduğunu öğrenip kalp atışı duymuştum.
duyguebuhan 5 haftalıkken vajinaultrasonda gördük bebeği keseyide her şey yolunda dedi doktorum kalp atışı için çok heyecanlıyım🥹🧿
eylusko caglatufan yavaş felan demedi vajinal bakarsak net duyulur karından bu hafta zor oluyor 2 3 hafta sonra gel dedi . Vajinal bakmak istemedik
peroksizom Kızlar bende 6+5 de kalp atışını duymaya gideceğim Allah izin verirse, duyulur mu sizce,alttan mı muayene yapılır karından mı