Hamileliğin ilk 3 ayında lansor panto gibi mide ilacı içilmiyor maalesef. Onun yerine midenizi rahatsız etmeyecek besinlerle az az ve sık sık bir şeyler yemeye çalışın. Hamileliğin başından itibaren gaviscon kullanabilirsiniz yemek sonraları. Ben çok az limon, şeker ve suyu buzlukta bekletir onu emerdim. Soğuk bir nebze iyi gelirdi. Tecrübelerim bu şekilde