Hayallerdualaraemanet140822 Çok normal değil mi hemşireniz bilgilendirmedi mi yara ve şişlik olabilir diye yara olmuş bebişin kolu içiniz rahat değilse bi götürün ama normal sanki benim kızımın başta şişmedi 4,5 aylık yeni şişip yaralaşmaya başladı 1,5 yaşına kadar normal demişti hemşiremiz o yüzden hiç endişelenmedim siz hiç o bölgeye ellediniz mi oda var