Morcivert061 19. Haftadayim ve sirt agrilarim basladi eskisi gibi oturamiyorum uzaniyorum hep. Arastirdim destek bandlari ise yariyomus agrilar azaliyomus ayaktayken falan. Kullanan varmi gercekten etki gosteriyomu acaba?
Kubrakrky Morcivert061 ben 26. Haftamdayım günden güne daha çok agrıyor valla 😂 hamıle yastıklarını düşündüm bir ara öneriler olumsuz du yanı normal iki yastıkla da aynı işlev görülüyor dediler o yüzden vazgeçtim ☺️ Ama bu destek bandı nı duymadım
Morcivert061 Kubrakrky bi arastir istersen cnm e bebekte falanda var. Ayakta kaldigkn zamanlar hem dik tutuyo seni hemde agrilari azaltiyomus yarin bide doktorumu aricam ona sorucm