Bu ilk gebeliğim değil 29 haftalığım şuan salı günü kontrole gittiğimde herşey normaldi erken doğum vs de yoktu ama dün nedense ağrıdan duramadım çok hareketli biriyim bu hep böyleydi dünde tam tersi hiçbişey yapmadım ama ona rağmen belimden duramadım yatıncada ağrı gitmiyodu dün gece uykumdan ağrıyla uyandım daha önce kızımda böyle sancıyı çektim evde sonrada doğumum olmuştu bundada aynı sancı sabaha kadar uyutmadı beni yalancı sancıydı diye düşünüyorum şuan bi ağrı falan yok çünkü yaşayan varmı bu durumu