Aleynanaz Kızlar merhaba iç dikişim bir tane açılmış acile gittigimde bişey yapamayiz dediler bana böyle bir durum yaşayan var mı aceba
Aleynanaz Zezeyyuu bebeğim kuvozde kaldı 7 gün o sürede ablamlarda kaliyordum asansörleri olmadığı için 4.kat merdiven inip çıkıyordum bebeği görüşe gidebilmek için
ash62an Aleynanaz nedense bu yorum benı kahrettı ya 🥲 bebısınız nasıl sımdı ıyıdır ınsallah cıkabıldı mı?
Aleynanaz Eesraaa34 merhaba aynı özele de gittim mudahele edemiyorlar anca 1 ay sonra kendiliğinden kaynamazsa müdahale edilirmis
Aleynanaz Eesraaa34 iç dikişim olduğu için bakamıyorum bakmakta zorlaniyroum daha doğrusu pzts konteile gidecem umarım kaynamistir
Aleynanaz ash62an evet 7 gün kaldı çıkardık çok şükür dikkat ediyorum elimden geldiği kadar kimseyi yaklastirmiyorumm