Baharkle bende çatım dardı,bebek de 40 haftaydı hiç sancım gelmiyordu,dün aniden sancım başladı ilk 1 saat iyi gidiyordu,2 saat çok sancılı geçti ama doğru nefes almayla ağrıyı geçiştirmek oluyordu tek yol sadece nefesi kontrol etmek oluyor başka bişi maalesef🥺3 saat sancı sonrası gücüm geldi 20 dk da güç verdim,çatı dar olmasa bence 10 dk bile çeke bilir.Ama yine olsa yine vajinal doğum seçerdim,bebek doğulduktan sonra hiç acım kalmadı,yine güç verirken de doğru nefes almak önemli,çatım dar olsa da dikişim,sıyrığım olmadı.Birde doğuşa 1 hafta kalmış activating labour videoları izledim bence onlar da kaslara fayda etti