Dün çok şiddetli bir böbrek aprısıyla hastaneye gittim 26 haftalık hamileyim sadece laktat ringer taktılar doktorum haftaiçi bi ultrason çektirelim hamilelikte genişleyebiliyor bazen stent takılabiliyor flan dedi acayip modum düştü bugün ağrım yok başına gelen var mı ?🥲