Kızlar merhaba benim gibi bu durumu yaşayanlar varmı varsada bilmek istiyorum 4 hafta 4 günlükken hamile olduğumu öğrendim özel bir kliniğe gittim sadece kese gördü tamam normaldir dedim daha küçük birtane oğlum var ama onda hiç yaşanmamıştı neyse 10 gün sonra çağırdı kalp atışı için tekrar gittim gene duyulmadı ama dr asla olumsuz şeyler söylemiyor kesen sağlıklı görünüyor ama geç döllenme olabilir dedi sonra dr göründükten 5 gün sonra kanama oldu gece hastaneye gittim kese var dedi başka birşey demedi sonra ay çok uzun oluyor hakkınızı helal edin kendi dr gittim kanama olabilir normal dedi kese var ama bebeği halen göremedi 7 haftalık oldum bugün nedir sebebi ya peçeteye her sildiğimde kan oluyor