defnekusum Esragungor34 sebebi ne bilmiyorum ama bel ağrım çok fazla olmasa da kasık ağrım son 1 haftadır beni biraz zorluyor bebeğimi aşırı aşağı kısımda hissediyorum genelde normal diyorlar ama tabiki doktora söylemekte fayda var ben de 38 haftalığım