Egrs ay ay geliyor gibi ☺️ben kan tahlili öncesi asla ikinci silik dahi çizgi görmemiştim .O yüzden ağla ağla kan testimin sonucunu dahi sormak istemedim .Ama pozitifti .Sonrasında bi kaç kez kan vermeme rağmen idrarda hala çok aşırı silikti .☺️Bu baya belirgin .Yani inşallah ben pozitif diye düşünüyorum ☺️💙