Blackkk Kızlar çok yoruldum bebek kafasını kanaldan çıkarmış doktor dönmesi zor demişti ama döndü artık yürümede ve yatıp kalkmada zorluk çekiyorum 37+5 te kontrole gideceğim sezeryan günü almalımıyım yoksa dönmesini mi bekleyim 😢
Semabasae1 Blackkk 38+2 yiz benim bebişimde makat gelişi hareket vs denedim etkili olmadı doktorum 40 haftaya kadar bekleyelim dedi bence bekleyin sizde
Blackkk sevdegun34 riskli gebelik grubundayım doktorum önermedi kendi gelmesini beklemeliyiz normal istiyorsan demişti en son ama dönecek gibi de gelecek gibi de değil
Semabasae1 Blackkk öncelikle kendini ve bebeğini strese sokma akışına bırakmalısın bebek nasıl gelmek istiyorsa öyle gelsin bol sıvı tüketip dinlen bence
SevvaallEr Dönebilir suyunuz azalmadıysa benım kızım 37 de döndü 40+5 te dogdu yerleri eğilerek sildim o sürecte ben hep dogum olana kadar sızde yavas yavas yapabıkırsınız 38 e gırıceksınız zaten bebek dogum ıcın gelısımı guzel bı hafta ☺️
Blackkk Edamaral az önce kontrolden geldim canım doğum pozisyonunda değil şuan 2 gün önce pozisyon almıştı 🤦🏻♀️ ama zayıf olduğu için sürekli dönüyor değişiyor pozisyonu doktorum da bekleyelim yine dedi
Edamaral Blackkk yaa inşallah baş aşağı döner ve kanala girer zaten kaç haftalık oldunuz doğum zamanı geldi değil mi?