Blackkk Kızlar çok yoruldum bebek kafasını kanaldan çıkarmış doktor dönmesi zor demişti ama döndü artık yürümede ve yatıp kalkmada zorluk çekiyorum 37+5 te kontrole gideceğim sezeryan günü almalımıyım yoksa dönmesini mi bekleyim 😢