Merhaba hanımlar ben kafama takılan bir şeyi sormak istiyorum 10 ay önce sezeryanla doğum yaptım ve şuan 6,5 aylık hamileyim 2 gün önce lekelenme şeklinde pembe kanamam oldu bir ara kırmızıya döndü sonra yine pembe hastaneye gittim bebek de veya benim sonuçlarımda herhangi bir sorun olmadığı söylendi ama 1 haftadır felan karnımın sağ al kısmında sanki yırtılıyptmuş gibi özellikle ters bir hareket yapımca ya da bir şey kaldırınca ağrı oluyor az önce de eşimle konuşurken aklımıza acaba sezeryan dikişleri mi açıldı diye geldi yani mümkün mü değil mi bilmiyorum böyle bir şey yaşayan var mı yatdımcı olur musunuz