Merhaba, ben 21 Haziran günü normal doğum yaptım doktorum funda hocaydı. Funda hoca ve ebemde çok iyiydi herseyimle ilgilendiler benden kaynaklı zor bir doğum olmasına rağmen Funda hoca ve ebem çok başarılıydı sonuna kadar yanımda oldular ben tavsiye ederim