ilaydahh27 yarım kavanoz balın içine bir iki çubuk tarçın , 5 6 tane karanfil , taze zencefil doğranacak , zerdeçal , limon da doğranacak böyle bi kaç saat durunca bile hafif sulanıyor. Ben bunu kaşıkla yemiştim yada sıcak suya karıştırıp içmiştim çok faydasını gördüm. Hamile olduğumu öğrendim ve bir kaç gün sonrası infulanza olmuştuk çok ağır geçiyordu hemde ve çok yeni olduğu için gebeliğim doktorlar parol bile içmemi istemedi bende bu karışımla iyileştim diyebilirim bide kesinlikle dut kurusu. Onu da çay gibi demleyip içiyordum o da çok iyi geliyor