38+1 haftalığım. Geçen hafta doğum kanalına girdi bebek ve şuan alttan ağrılarım iç bacağımda ağrılarım var ara ara giriyor bel ağrımda başladı böyle regl olmadan önce ağrı olur ya aynı öyle bir ağrım var. Sancı mı kasılma mı ağrı mı anlamıyorum ilk doğumum olacak nasıl bir ağrı olursa hastaneye gideyim. Hiç vajinal muayene olmadım Nst de sancım çıkmadı. Cuma günü akşamdan beri hafif hafif ağrılar oluyor yalancı sancı mı yoksa🥺 Birde ishal oldum doğum öncesi ishal olursun demişlerdi biraz korkuyorum ilk doğumum olacağı için bana biraz öneri destek verir misiniz 🥹💙