Ipek321 Rbs06 canım benim nasılsın gelemedim buraya yazamadım sana aklım sendeydi naptın ne durumdasın
Cans__ Rbs06 sizinde gözünüz aydın nasıldı kıyafeti falan giydirdiler mi çocuğunuza burda devlet hastanelerinde yapılmıyor diye yazıyordu da
Rbs06 Cans__ evet silip giydirmişlerdi ben normal doğum yaptım yanımda gıydırdıler daha sonra benımde dikişlerim atıldı getırdıler emzırmem için
87tugba Rbs06 kesinlikle doğum ağrısı ilk cocugumda bende öyle oldum adet sancısı gibiydi doğmak uzereyken gittim hastaneye geç kalmışsın dediler