Esra1260 Doçent doktor serap simavlı ya giden varmı acaba nasıl biri giden biri bana Bilgi verebilirmi lütfen 🙏
Hilokii Esra1260 suan 36+5deyim başından beri Serap hanima gidiyorum cok cok memnunum normal doğum 2000 mecburi sezeryan 2500 isteğe bağlı 3500 muayene ücreti de en son 120 oldu😊
suletnc Esra1260 2yıldır Serap hanıma gidiyorum aşırı memnunum çok tatlı ve ilgili bi doktor 😊 şimdide gebe takibi içinde Serap hanımla devam ediyorum😊
Esra1260 EbruSerdar kimse gitmiyor anlaşılan 😂birde doçent olacak ama hakkında hiçbişey bulamadım🤷♀️
suletnc EbruSerdar normal 2.500₺ sezeryan 3000 diye biliyorum bu fiyat o hastanedeki diğer doktorların Doğum ücretlerinden pahalı Serap hanım doc olduğu için canım 😊
suletnc Hilokii canım 2hafta önce gittim 130₺oldu muayene ücreti sığın ücretide arttı diye biliyorum 😊
suletnc Hilokii ben sağlık çalışanıyım 2hafta önce gittiğimde indirimli normal Doğuma 2250 sezeryana 2700₺ dediler bana ☺️
Hilokii Deletedmom56 serap hanim ve diğerleri farklı ama ben 2018 haziranda anlaştım sonraki zam bizi etkilemedi daha sonrakiler 130 olmuş dogum fiyati da o yüzden değişmiştir 😊
suletnc Deletedmom56 demek ki değişik değişik fiyat veriyorlar anlamadım gittiğimde tekrar konuşurum 😊
Hilokii EbruSerdar bilemedim ki valla sacmaymis o zaman yav 😒 sen bugün gidicektin odasının girişindeki danismada olan kiz biliyo ona sorsana bi ama basindan beri geliyorum de bakalım ne dicek