Zeyyyyyyykkkk bebeğim 2 ay 22 günlük hala göğüs acılarım geçmedi emzirmek kabusa döndü tavsiyeniz var mı
Babybebi Zeyyyyyyykkkk krem sürüp o pedlerdenmi takıyorsun canım çok geçmiş olsun nasıl kullanıyorsun bende göğüs kapağı alacağım bendede aynı problem oluyor malesef bu üçüncü bebişim bakalım Allah büyük bende kapak alacağım bu kez
Zeyyyyyyykkkk Kızlar denize girmekten acayip korkuyodum daha çok acı olur diye ama denize girdikten 1 gün sonra bütün acılarım geçti