24.haftadan beri ara ara yaşıyorum nstde sancı da çıkıyor diğer türkü çok şükür bir şey yok ama bu hafta 5 gün hastanede yattım sancı takibi yapıldı 28 haftalık olduk. Bu haftadan sonra yalnızca istirahat ederek bekleyeceğiz daha sık kontrollere gideceğiz. Yatıp dinlendiğinde geçmiyorsa doktora gitmen gerekebilir.