Mia88 Doğum yapmış tecrübeli annelere aslında sorum ben yenidoğan alıyorum baya cünkü 2 ay önce dpgum yaptı arkadasım 34 haftada 2 aydır prematüre ve yenidoğan kıyafetleri giydiriyor doğrumu yapıyorum sürekli yeni doğan almakla acaba ???
Sheda Mia88 canım henüz doğum yapmadım ama benim de üçüzlerim olacak inşallah ben de hep yenidoğan almaya çalıştım prematüre doğacaklar zaten daha iyi olur diye düşündüm
pitircikannesi1 Mia88 ben sadece hastane çıkışı yeni doğan cnm onun dışına 0_3 Ay aldım. Prematüre kıyafet almadım hiç. Yarın 36+0 olacağız inşallah
Anneyimmmmm Mia88 benim doğum temmuz da sıcak olacağı için yeni doğanlarda hep ince seyler alıyorum 6 ay falan da alıyorum dayanamayıp onlarıda daha kışlık şeyler alıyorum mevsimine göre yani bence hem mevsimlik al hemde yeni doğan ve daha ileriki aylar icinde al mesela benim arkadaşım hep yeni doğan tulum vs aldı bebişinin boyu uzundu o yüzden çok az giydirebildi
Minnak-123 Mia88 bizimde yaklaştı, herseyı hazır pramature değilde hep kalıbı küçük aldım. Ablam bebek magazasında hep kalıbı kuvuk olan esyaları ayırdı yanı ne pramtre nede ynıdogan ortası oldu, 😂 😂 35+3 deyız
Mia88 pitircikannesi1 oy maşallah insallah bizde 36 ları görürüz ☺️Suan kiloları kaç peki ve dr Doğum için ne zaman dedi ?
pitircikannesi1 Mia88 5 gün önce biri 2200 biri 2300 idi cnm. Yarın kontrolümüz var bakalım kaç kilo olmuşlar 😊 doğum için geçen haftadan beri bekliyoruz çatı muayenesi oldum 2 kez 1 cm açılma vardı yarın tekrar çatı muayenesi nst olacak fazla zaman kalmadı 1 hafta 10 güne olur gibi doğumum 😊
Mia88 pitircikannesi1 maşallah ya kiloları çok iyimis normal Doğum sansının olması çok çok daha iyi hersey istediğin gibi yolunda gider insallah hayırlısıyla 🙏🏻
pitircikannesi1 Revannn eğer bir aksilik olmazsa normal olacak cnm tabi sanci açılma durumu söz konusu olmazsa sezaryan olacak. Yarın kontrolümüz var çatı muayenesi olacak bakalım ne diyecek doktorumuz
Mia88 Şimdi 24+2 olduk bu hafta kontrol var bakalım kaç olduk merakla beklıyorum bende pitircikannesi1