Doğuramayanlarda bugün toplantısı 😂 39+6 hala tık yok. Beyimiz yerini beğendi sanırım. Yürüyül, merdiven çıkma, hurma yeme hepsi var. Takla at deseler onuda atcam. Gerginlik hat safhada. Rabbim hepimize kolay ağrısız sancısız doğumlar nasip etsin. Kucağımıza sağlıkla alalım inşallah.