Haticeyildiz reflesha ona dair herseyi ozleriz ama en cok tekmeledigi an yuzumu guldurusunu gece onun tekmeleriyle uyanisimi ozlerim heralde 😍😍
1PrensAnnesi reflesha hiç şüphesiz tekmeler 💙💙💙 minik minik tekmelerdin diye yicem o yumuk ayaklarını 🙏🏻🎀🤰🏻
Mevsim123 reflesha aynen dün bi anda canım un helvası çekti hiçte yapmadım yapmazdımda kalktım netten buldum hemen yaptım tatlı yasak die pekmezli yaptım 😂😂 azıcık yiyorum ama böle doğal seyleri 😂 tatlı deyince yasak falan dinlenmiyo 🙈
reflesha Mevsim123 gercekten öyle ben normalde hic tatli sevmem agzima cikolata sürmezdim hamile kaldigimdan beri kivraniyorum resmen 😋😋
Mrsygmr Mevsim123 Yatmadan iki tane içersen sabah daha hafif bı şekilde uyanirsin 4 taneye kadar hakkımız olduğunu biliyorum kızına daha iyi bakabilmek için kullanmak şart benimde bı kızım var reçeteye Uygun olarak içiyorum hafiflledi geçmiş olsun
Mevsim123 reflesha 30 hafta olacak yarın. Son zamanlarda iştahsızlık basladı. Tatlı çekiyo sadece canım gebelik şekeri fazla çıktığı için onuda yiyemiyorum 😞
reflesha Mevsim123 anladim canim bebis buyudukce sanirim mideye baski yapiyor ama yemeye caliş azda olsa sıķ sık annelik basli basina bir fedakarlikmis gercekten 😍
reflesha Mevsim123 bilmem ama.bence kesinlikle tecrübeli olucaz allah nasip eder insallah hepsinin yeri ayri olur bence😇
Handeaslan39 Hamilelik sonrası. En çok karnının büyüdüğünü görmeyi özlüyordun ve tekmeleri 🙂😍 ve tabi k Doğum anı 🙂😍