maco61 momandrabbit benim 30 da bekliyorum ama katılabilirim sanırım😁 en son 31 temmuzda oldum geç oldu bu ay aslında 26 temmuz 27 temmuz olmam gerekirken bu ayda 25 olacaktım ama geç oldum 5 gün
yusracim momandrabbit bat 19 pik 1 ağustosta gördüm o gün vesınraki gün değerlendirdim belirtiler de var 13 ağustosta test yapmayı planlıyorum
maco61 momandrabbit inşallah umut okur yunurtlama günüm bu hafta. Kızım var 2. Gebelik okursa birde erkek evladım olsun isterim yani
momandrabbit maco61 benim de tam olarak öyle🥲sağlıklı olsun tabi ama ikisini de tatmayı isterim ne yalan söyleyim
Tuanakaran Reglime göre yumurtama günüm bugün geçen ay kimyalsal gebelik geçirdim hayırlısı inşallah hepimiz için hayırlı haberler aldığımız bi ay olsun
diesa_6 Benim bugün döngünün 19.günü. 15.günden beri hala ara ara lekelenme oluyor neden olabilir sizce kızlar?