momandrabbit Kızlar selaam benim sat 23 temmuzdu, ovulasyon testinde hala pik görmedim ama bi umut bekliyorum sizlerde durum nediir nasıl gidiyor
diesa_6 momandrabbit ben de göremedim yaa sat29 temmuz bat 21 ağustos diyorum yakalayamadım heralde:(
maco61 momandrabbit benim 30 da bekliyorum ama katılabilirim sanırım😁 en son 31 temmuzda oldum geç oldu bu ay aslında 26 temmuz 27 temmuz olmam gerekirken bu ayda 25 olacaktım ama geç oldum 5 gün
momandrabbit pembelotus aynen ben de regl bitimi başladım da çok yorum okuyorum pik görmeden hamile kalanlarla ilgili, o umut oldu ama bilemedim
momandrabbit olivia77 Tam olarak benim de böyleee:(( bi akıntı oluyo diğer gün bitiyo falan saçma sapan ya
Bir1kelebek olivia77 canım sat bahsederken kan gördüğün ilk tarih mi yoksa son tarih mi hangi anlamda oluyo
Aysgl97 Benimde bat 19 ağustos . Normalde şeffaf yumurta akıntısı gelirdi ondan anlardım. Bu ay gelmedi akıntım da bir iğne var birgün yok anlayamadım.
momandrabbit pembelotus ben tüm ayı gün aşırı değerlendirdim neredeyse😅😅çok yorucu bunaltıcı geçti inşallah bi işe yarar😂😂
Suyusevmeyensusamuru momandrabbit test yapmıyorum tahmini yumurtlama ve vücut tepkilerime göre ilerliyorum 🥹
momandrabbit pembelotus benim 2. Bebiş olacak hayırlısıyla. 3 yıldır korunuyoruz bu ay karar verdik bakalım