Merhabalar kızlar yardımcı olursanız çok sevinirim. Benim en son adet tarihim 19 haziran. Normalde çoğunlukla yani adetim 1 hafta gecikir. Temmuz ayında adet olmadım. Adetimden 20 gün geçti test yaptım bişey çıkmadı. Kan verdim beta 17 çıktı. Adetimin bu kadar geçmesine rağmen sizce beta neden düşük çıkmış olabilir yardımcı olun lütfen